Har ni några fobier?

På psykologin igår så hade en grupp på tre en redovisning om fobier. Skit jobbigt för då satt jag och tänkte på sådant som jag tycker är läskigt. Till slut satt jag där med hjärtklappning :/

Iaf började jag fundera på hur konstiga fobier det måste finnas. De som redovisade berättade om en fobi för att ens kroppstemperatur skulle sjunka. Ganska intressant tycker jag.

Har ni några fobier?  skulle var kul att höra om ^^ Om ni berättar om era så jag berätta om mina men inte innan :P

/ Agnes


Kommentarer
Postat av: Linda

Fobier, hmm.. hålla tal(är det en fobi?),drunkna och flyga.. japp, det var nog allt :P själv då? ;)

2009-01-11 @ 16:12:20
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0