Håltimme i skolan.

Hej.

Jag sitter i skolan på ett långt långt hål. Jag börjar inte nästa lektion förrän 14.30. Jag har inget arbete i skolan som jag kan jobba på. Allt är hemma, så jag vet inte vad jag ska hitta på :/  

Nästa lektion är engelska och för första gången nästan så har jag gjort engelska läxan :P Jag ska dock springa iväg en halvtimme innan vi slutar. Jag ska till röntgen och kolla mina händer. De kommer att flytta mig från barn avdelningen till vuxen snart och vill ha nya bilder över mina leder. Så det är väl bara att hänga på och göra som de säger. Men det brukar gå ganska snabbt på sjukhuset sådet är inget jag funderar över. Sen får jag se om jag åker hem med bussen eller väntar med mamma inne i stan till pappa kommer med tåget från Sthlm. Kanske är smidigast så. ^^

Aja nu ska jag hitta på något att göra. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0