Geh

Lyssnar jag på just nu,

Hursomlhelst, jag tänkte redogöra för min dag.

Jag hade sovmorgon idag men var ändå astrött när jag vaknade. Sedan dess har dagen varit bergochdalbana. Finns inte så jättemycket att säga. Mitt huvud känns som ett urblåst ägg och jag ska nog lägga mig snart. Har sovmorgon i morgon men orkar nog inte vara uppe mycket längre.

Jag älskar Geh


Geh! - Gå!

Dagar passerar förbi
Utan att vara där
Allt var så bra
Allt du och jag



Vi gjorde inget fel
Tänkt hela tiden
Så kunde det ha fortsatt
Allt annat skulle vi se



Gå, lämna oss bakom dig och mig
Försök inte förstå
Varför det inte längre går
Gå, försök förlora oss båda
För oss finns bara att gå vidare
Om vi inte ser varandra igen

Gå!


Gör det för dig och mig
Jag klarar det inte
Jag har inte modet
Allt jag och du



Dagar passerar förbi
Utan att vara där
Ditt spår leder till mig
Så långt bort från dig



Gå, lämna oss bakom dig och mig
Försök inte förstå
Varför det inte längre går
Gå, försök förlora oss båda
För oss finns bara att gå vidare
Om vi inte ser varandra igen

Gå!

Jag bryter ljuset
Skuggorna faller på mig
Jag ser oss inte
Alla skuggor faller på mig
På mig
Skuggor faller på mig

Dagar passerar förbi
Utan att vara där
Det är allt som är kvar för oss
Om du går
Om du nu går
Försök inte att förstå
Varför det inte längre går

Försök förlora oss båda
För oss finns bara att gå vidare
Om vi inte ser varandra igen

Gå!

Dagar passerar förbi
Utan att vara där
Stanna!



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0