Frusen men glad

Jag är som Agnes har nämnt i fjällen medmin plastsläkt och vi har askul. Det trådlösa internet funkar inte i stugan men om jag använder sladden går det bra. Dock kommer jag nog inte att blogga så ofta eftersom vi har fullt upp här.

Igår satt vi i bilen i sju timmar förutom två korta pauser med kissning och fika. Efter det blev det till att installera sig i den gamla vanliga stugan. De vuxna drack och hade trevligt, en aning högljutt blev det men sånt är livet. Smågrabbarna spelade playstation och jag och Josse låg i soffan och käkade godis. Vi hade jättesvårt att sova på kvällen efetrsom vi låg och pratade gamla minnen och en massa snusk, det är ju det vi är bäst på ;)

I morse vaknade jag förvånansvärt utsövd i fällsängen och idag har det varit skidåkning för hela slanten. 



// Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0