Drömmar

Jag har lyssnat på Mia Törnbloms bok Självkänsla nu lite då och då på sista tiden. Jag har därför börjat skriva lite i en bok som hon råder en att göra. Där ska man bland annat berömma sig själv och skriva upp sina drömmar. Man ska skriva upp dem alla, stora som små. Sedan ska man kolla tillbaka på dem efter ett par månader för att se om man kan stryka några. Jag tyckte att det verkade vara en bra idé så därför ska jag skriva upp några drömmar där... Jag tänkte att eftersom jag inte har nåt bättre för mig kan jag skriva upp några utav mina drömmar här, stora som små och utan inbördes ordning.

Jag drömmer om:

- att resa till många vackra platser
- att hjälpa folk som har det sämre ställt än jag
- att skriva böcker
- att se Tokio Hotel live
- att hitta ett jobb som jag trivs med


Det var några utav mina drömmar, om det är nån som läser uppmanar jag dig själv att ta några minuter och tänka på vad du drömmer om. Inga drömmar är för stora eller för små. Utan drömmar kommer man ingenvart.



Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0