den 31 januari 2009

Hallå där.

Jag sitter just nu bara och slappar inne på mitt rum, lyssnar på musik och lite så. Jag kom hem från min farmor för ungeför en halvtimme sen. Vi var där hela familjen och åt lunch. Det var väldigt trevlans. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har städat lite i mitt rum, tagit en lång dusch och skrivit lite på mitt PA. Vad jag ska hitta på nu vet jag faktiskt inte. Vi får se...

Och ja jag vet att jag har lovat material från nattinnebandyn, foton och videos... men jag kan inte lägga in sånt på min bärbara och vad den andra sitter det hela tiden något av de syskon som bor i huset. Så det får bli senare.

/ Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0