20.14

Står klockan på i just detta ögonblick. Jag ska strax hoppa in i duschen men tänkte först skriva lite kort om dagen.

Vi fick feed-back utav Stina idag, hon verkade gilla boken men kom även med lite konstruktiv kritik vilket alltid är bra. De flesta lektionerna rullade på med lätthet eftersom de inte var så ansträngande. Jag hade dessutom turen att träffa på Gunilla från mitt sommarjobb vars mailadress jag har letat efter då jag behöver ha henne som referens då jag söker extrajobb. Jag fick hennes nummer iaf och hon gick med på att vara referens om jag kommer tillbaka dit nästa år. Det måste betyda att hon är nöjd med mitt arbete.

När jag kom hem meddelades jag att min mormors bror dog i morse, och att även deras moster gjorde det. Lite skumt att de avled samma dag. Jag frågade mamma om min mormors moster som jag bara hade träffat en gång. Hon berättade lite om hennes familj och då fick jag reda på något annat som var lite underligt. MIn gammelmormor och hennes syster Stina döpte nämligen sina barn till Iris och Bo. Precis som huvudpersonerna i min och Hannas bok heter.


Nej, nu blir det duschen


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0