13 januari 2009

Hallå. Nu är jag hemma igen.

Röntgen gick väl sådär, det tog en hel massa tid. Tills slut slängde de iväg mig för att de inte ville hålla mig kvar längre. De fick tydligen inte till några bra bilder alls. Det var alltid något snett eller skevt. De sa att jag skulle bli kallade igen om det behövdes. Aja som sagt är det bara att följa order ^^

Efter röntgen så skjusade mamma mig hem till Sara. Vi satt mest och pratade om mat av någon anledning. Tror vi var lite sugna på McDonalds mat xD Sen efter ett tag åkte jag med mamma o pappa hem till Nora.

I det hela taget en bra dag faktiskt. Inte så ofta de inträffar så man får ta tillvara på dem!

// Agnes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någåt som har hänt ? eftersom du röntkade dig ? :O

2009-01-13 @ 21:35:43
URL: http://lindalinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0