11 januari

Som Agnes sa hade vi en väldigt mysig kväll hos henne i fredags. På lördagen åkte jag hem till min pappa, på vägen dit stannade jag till på stan där jag köpte Pinks heta skiva Funhouse, som jag gillar väldigt mycket, den första Tokio Hotel dvdn "Leb die sekunde", hårtoning och slingning. När jag kom hem till pappa fixade jag håret och sedan kom Hanna. Sedan mötte vi Kristin vid bussen och så blev det Skins maraton, pizza och cola. Kristin åkte hem vid tolv och då slog jag och Hanna på Superhero movie, den var lite kul men inte mer än så.

I dag så har jag och Hanna slöat hemma hos pappa och kalasat på mer pizza medan vi såg på en massa Veronica Mars avsnitt.

Jag mår illa och känner mig yr så jag borde nog lägga mig för att vara pigg i morgon då jag måste gå till skolan. Men först blir det nog lite Bones med syrran eftersom Johan har lagt beslag ¨på teven i vardagsrummet, det innebär att vi andra måste se på teve i mitt rum.

Jag fick även reda på att min mormors bror som inte har några släktingar förutom mormor och hennes barn ligger inför döden, i Thailand. Jag kanske åker dit med mamma och mormor. Det finns mycket att fixa eftersom han trots att mormor vill annorlunda har bett om att få bli begravd där. Morfar är för sjuk för att åka och mammas bröder kan inte. Därför är dte rätt stor risk att mamma följer med och hon vill inte åka själv. Visst vore det skönt att vara borta från skolan i två veckor men kan jag det?




God natt


// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

låter skönt att få komma iväg till thailand men anledningen var ju inte lika trevlig. Hoppas att det fixar sig iaf :)

2009-01-11 @ 21:39:08
URL: http://livsoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0