Universitet, Nollning, L-fester mm..

Nu ni så händer det grejer.

Jag börjar läsa pedagogik på universitetet på Måndag. Så den här veckan är det nollning som gäller. I onsdags var jag på inskrivning, så vi kan säga att det var då det hela började. Usch det var en seg dag. Inte mycket hände innan jag mötte Kristin och Denise vid lunch. Mötte Anton också men han vill inte med oss andra till Max där vi åt lunch. Vi sket i lite grejs på eftermiddan så när vi sen var tillbaka på campus så var det hela slut för min del och jag begav mig hem...


Igår var jag på L-fest. Alltså fest då vi skulle klä ut oss till något som började med bokstaven L. På festen kunde man träffa på bland annat Lampor, Luder, Lantisar, Ligg, Lägereldar, Löpare, Lejon, Lara Croft och människor som var allmänt Lost. Själv var jag Lakrits, helt klädd i svart och med en påse lakrits som jag bjöd folk på. Var uppskattat kan jag säga. En bra icebreaker också. :P

Innan festen blev jag indelad i en faddergrupp, som jag förfestade med. Faddergrupperna har alla var sin maskot och vår är en snigel... ni som känner mig väl vet att sniglar är inte det bästa jag vet... iaf heter snigeln Clemens och har en blå hatt. Så då vet ni det. ^^


I morgon är det grillning på dan och sen kanske jag ska till Carro på kvällen.


Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Krisse

en snigel som heter clemens alltså x)najs (Y)

2009-08-29 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0