Taggad inför helgen med Coldplay

Hallå ja.

Idag ska jag packa, och fixa tills ikväll då jag, Sara, Hanna, Kristin och Sofi åker till Sthlm för att kolla på Coldplay. Så vi kommer att bo där hela helgen. Pappa har varit gullig och lånat ut sin jobblägenhet till oss. :) Kommer nog bli as bra, bara vi hittar dit xP

Dock har jag haft världens feber de senaste dagarna :/ men som av ett mirakel vaknade jag och mådde fin fint :) Så förhoppningsvis håller det i sig helgen ut.

AGNES

förövrigt är jag grymt nervös inför nästa vecka då det är inskrivning på universitetet :S

Kommentarer
Postat av: Amanda

Då är vi två, jag är också hur nervös som helst.. Har inskrivningen på fredagen, vilken dag har du?

2009-08-21 @ 14:23:22
Postat av: Krisse

DET BLIR ASNAJS!!!



Vilken dag och tid ska du dit?

2009-08-21 @ 16:28:14
Postat av: Emmla

Då är vi två. Jag har också inskrivning nästa vecka :o

Gillar eran blogg!

Ha så kul, Coldplay är grymma!

2009-08-21 @ 19:39:27
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0