Automatic, Automatisch

Jag har varit ganska tyst här ett tag. Har inte haft så mkt att säga. Men nu måste jag lätta mitt hjärta. Jag kan ju erkänna att jag just nu sitter och gråter till "Automatic". Ja, Tokio Hotels nya singel som spelades på radion (cherrytree) för första gången vi midnatt. Det är möjligt att det är det bästa de gjort. Jag skakar i hela kroppen, jag kan inte förklara. Men det är kärlek.





// Sara


Edit: haha rättade lite stavfel, jag skrev det ju trots allt i chocktillstånd mitt i natten^^


Kommentarer
Postat av: Emmla

jag förstår precis

grät när intervjun kom upp

har saknat intervjuer med TH

<3

2009-08-21 @ 19:40:18
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0