10 augusti 2009

Hej mina fina.

Idag ska jag in till Örebro för att träffa Patrik. Vi ska till vår gamla skola och sen ta en lunch tillsammans. Skönt att göra något istället för att bara sitta hemma hela dagarna. Jag ska också kolla efter lite småsaker. Vet inte om jag köper något för ekonomin är inte på topp just nu men man kan ju sukta lite.


Gårdagen var fin. Jag och Anna köpte oss lite fika och gick sen till campingen där vi solade och myste hela dagen. Patrik kom förbi en sväng och badade med oss. Det var super fint men bullar, kakor och musik  ^^

Som söndagsmys på kvällen blev det bärkaka och Poirot på tv. :) Mys mys.



Nej nu ska jag klä på mig så jag kan hoppa på bussen sen :).

Kram
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0