solig torsdag

Hej hallå.

Idag är det torsdag och en av de skönaste dagar jag haft på länge. Jag vaknade av att solen smög sig in genom parsiennerna. Klockan 8 redovisade jag mitt PA för några mellanstadie elever och skapade lite fin konst med dem :)

Sen började skolan vid 12.30 med en matte lektion. Dock skulle vår lärare på en annan redovisning så jag och Anton satt mest och snackade om att jag var arg och ville slå barn, hehe det är humor det xD

Sen gick vi ett gäng och köpte glass för att fira den fina dan och att det snart är lov.

Jag avslutade dagen i biblioteket tillsammans med Pierre och Isabel och ett av våra skolarbeten.

Nu ska jag skriva ett tal tills i morgon. Är lite nervös faktiskt :/ Jag är nämligen inte den bästa på att hålla tal...



Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0