Projekt: Sommar rum!

Jag har påbörjat ett litet projekt kan man säga. jag har under flera år nu haft ett ganska mörkt rum. Mycket ek möbler, rött, guld och svart. Jag älskar de färgerna och tycker verkligen om mitt um men på senare tiden har jag dragits till ljusare färger. Jag tror att jag behöver lite ljus i min vardag för att må bra just nu och varför inte börja med sovrummet :P

Så, jag har plockat undan lite mörka prydnads saker och sparat dem i ett säkert skåp. Jag har bytt mina möka lakan till vita med blå inslag. Ja, jag har tagit bort det som är som mörkast i mitt rum.

Nu sitter jag och skriver ut bilder på fotopapper. Fina bilder som jag har samlat på mig från flickr.com bland annat. Några bilder är på vänner, men också mycket annat.

    

Vi får se hur det blir ^^


Agnes

Kommentarer
Postat av: mikascrap

I love this pictures. Great to see what your doing.

Mika (www.mikascrap.typepad.com)

2009-04-21 @ 17:13:08
URL: http://mikascrap.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0