PA PA PA PA PA PA Pa pa pa pa ap apoa papapappa...

Jag vet att jag sa att jag inte skulle nämna mitt projektarbete igen eftersom det blev så uttjatat. Men nu måste jag bara.

JAG ÄR KLAR! :D I morgon ska jag till en mellanstadie skola för att redovisa arbete och sen ska jag bara pussla ihop en rapport. Det är lite sent ute men bättre sent än aldrig som man säger.

Men det känns bra och snyggt blev det också. Jag får nog ta och lägga upp lite bilder sen som jag har tjatat om PA:t.



Nu ska jag lägga mig och sova så jag är pigg och taggad i morgon :P

Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Krisse

Ja! Jag är mycket nyfiken på hur det blev :D:D

2009-04-03 @ 10:06:34
URL: http://tjockisunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0