Min dag

Ja, det var ett tag sedan jag var inne här, har i´nte haft ork på sista tiden. Av många olika anledningar. Hursomhelst ska jag berätta vad jag har haft för mig sedan sist.

På senaste tiden har all den tid jag har suttit framför datorn gått åt till att bevaka situationen Tom vs. stalkers. Det har varit hemskt och intressant på samma gång. Jag har sett så mycket kärlek och så mycket hat då detta ämne hanterats och till min stora lycka har medierna runt om i världen tagit Toms sida efter att ha sett bevismaterial och vägt de båda sidorna. Till och med TH-hataren Perez Hilton har tagit Toms sida efter det första blogginlägget där han kallade Tom för Chris Brown 2. Det gör mig glad och lättad, kanske kan ryktet räddas. Det gör mig dock ledsen att killarna ska behöva utstå sådant endast för att de lever sin dröm och ger oss underbar musik. Jag beundrar deras tålamod. Det Tom gjorde var ingenting mot vad jag skulle ha gjort. Hade folk gett sådana bilder som de gav till hans mamma till min mamma, kastat ägg på henne och hotat mig med en mardörd, samt trakasserat inte bara min familj och mina vänner utan hela grannskapet skulle jag spöat skiten ur dem.

Tillbaka till mig och vad jag har gjort ^^
 
Igår var jag och handlade med mamma och syrran, det blev tre par lovely shoes och lite kläder. Najs najs najs.

Idag har jag haft en helt vanlig skoldag med Svenska, Religion, Engelska och Teater.


Küss

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0