Hej hopp

Jag har varit hemma hos pappa de senaste dagarna där vi har haft lite strul med internet. Men bara lugn, jag lever ;)

Det är grymt skönt med lov måste jag säga. Jag ser verkligen fram emot att ligga och dra mig till långt in på förmiddagen i morgon, najs najs najs.

Påtal om najs kommer jag att spana in Cherrytree records hemsida i morgon. De har nämligen utlovat ett litet meddelande från Mr Bill Kaulitz himself, det är mycket möjligt att det bara är ett "hej allihop, tack fö erat stöd, vi jobbar hårt med nya skivan som kommer någon gång snart"-meddelande men jag hoppas förstås på ett namn. Vilket namn, kan man undra. Namnet på den nya skiva nförstås, hittills kallas den i de intresserade kretsarna för "drei" (tre), eller "Rewind" som grabbarna titiulerar den på den senaste DVD:n. Nyfikenheten är enorm.

Hursomhelst ska jag nog ta och sova nu, hoppas på lika najs drömmar som jag hade natten till idag.


Godnatt

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0