Hatar Youtube!

Just nu så hatar jag youtube. Ja, jag vet att hatar är ett starkt ord men jag tycker också att det passar in väldigt bra just nu.
Jag har nämligen gjort en video med min klass, men eftersom jag inte ville ha den helt osamanhängande la jag till musik. Vilket vem som helst kan förstå. Dock tar youtube bort ljudet från min video bara för att det inte är min egengjorda jävla låt. Jag tror inte att många kommer att se den här videon så hur kan det spela någon roll om jag har en låtsnutt med ?!

Bajs





Agnes

Kommentarer
Postat av: Krisse

funkar det inte att skriva att det inte är du som äger rättigheterna eller nåt? det har jag sett andra som gjort iaf :)

2009-04-13 @ 21:21:50
URL: http://tjockisunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0