onsdagen den 19 november 2008

hallå :P

Idag hade jag mitt tal på muntliga nationella i svenska B. Puh, gud va skönt det är att det är över. men det gick lite knackligt. Jag hade förberett jätte bra men sen när jag skulle sätta mig och tala så blandade jag ihop alla papper. JAg fick hitta på allt. Så det gick inte så jätte bra. Men men jag orkar inte bry mig mer nu. Det tar bara massa energi och jag kan ändå inte göra något åt det. 

Idag blir det psykologi plugg, jag har nämligen prov på fredag.  Blääääääää... Men det är bara att stå ut ^^

( Ja, jag vet att jag hela tiden säger emot mig själv. Men det är för att peppa mig själv till att plugga :P )

Kram 
Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0