tisdagen den 18 november 2008

Jag sitter och skriver på mitt PM till nationella muntliga i Svenska skóm jag ska ha i morgon. För första gången på flera veckor så känns det som att skolarbetet kan bli bra. Eller så har jag fattat allt helt fel, det är också en möjlighet. :/ Men så ska vi inte tänka nu, det blir nog jätte bra :)

idag har jag varit i skolan. Det var en ganska lång dag, ganska händelselös. Dock var det soft att få se på film på två av fem lektioner ^^

Annars har det inte hänt något. hade lite ont i huvet när jag kom hem men det känns som det börjar ge sig nu.

Nu ska jag fortsätta med arbetet.

kram
Agnes


Ps. Ni får jätte gärna skriva en kommentar när ni varit här och kollat :P Så vi vet vilka ni är, det är alltid roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0