Söndagsångest...

Precis som jag sa så har det inte blivit något plugg än. Fan! Jag får ängest av att tänka på skolan. Det kommer bli skönt med jullov, det är det enda jag tänker på just nu. Men samtidigt vet jag att jag måste klara mig fram tills dess. :/ Det är inte det att jag inte klara de uppgifter vi får, utan jag har bara inte orken.

Aja, idag har jag iaf softat, kollat på film, duschat ( lite hemma spa ;P) så jag borde ju kunnat jobba med skolarbete men det har inte blivit så. Men nu tänkte jag faktiskt börja. (Läs: börja med alla de arbeten som redan skulle ha varit klara egentligen men som lilla Agnes inte har gjort)  Så jag lämnar er nu för några timmar.

Just ja, jag försöker få tag på Anna också. Vi pratade nämligen om att ha lite söndagsmys hemma hos henne. Men vi får se.

Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag går bara i ettan men jag tänker på mycket långt i förväg ^^

2008-11-16 @ 20:11:13
URL: http://wirrmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0