Söndagen den 15 november -08

14:10
Hallååå :)

Idag är ännu en pluggdag, utan dom skulle jag inte klara skolan alls. Jag tycker att vi har så grymt mycket hela tiden att jag får ångest när jag tänker på det. Usch! Men vad ska man göra mer än sitt bästa, försöka göra klart alla himla arbeten som ska lämnas in?

Annars händer inte så mycket den här helgen. Jag och min vän Anna pratade om att hitta på något på söndag, mysa lite sådär. Men det är nog det enda som är inplanerat. vad ska ni hitta på?

Kraam
Agnes


16:05

Jag sitter och jobbar med mitt projektarbete. Jag tycker att det är hur jobbigt som helst, men det kan vara för att jag inte riktigt har kommit igång. Som tur har jag min far som gärna hjälper till och pushar.

Jag ska göra en bok. Åå en till bok tänker ni nu, alla gör ju böcker. Jo det är förvisso sant men min är inte en skönlitterär sådan utan en lärobok kan man säga. En lärobok i ämnet kulturhistoria. Jag ska sammanfatta 1900-talets bildkonst i ett enkelt format som sen ska kunna användas för barn i mellanstadiet, ja och vuxna om det är så ^^

Vi får se hur det blir. Nej nu har mina Picasso papper skrivits ut och jag ska fortsätta med mitt.

ha det bra
Agnes



22:36

Har precis kollat på Jiddra inte med Zohan med familjen, ganska kul film faktiskt. Jag trodde inte att jag skulle gilla humorn men jag hade fel ^^
 
Nu ska jag gå och lägga mig, sova lite inför morgondagen. Måste bara säga att det är kul att det ändå är så många som kollat in bloggen. Första dagen och så. :)

God natt
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0