Öppet hus..

Yo ^^

Som Sara redan har nämnt så hade vi öppet hus på vår skola igår. Det var meningen att jag skulle stå utomhus hela kvällen och dela ut programblad och berätta om vår skola. Men det första jag gör på kvällen är att låsa in min anycklar i skåpet. Yes! Fint fint, det är bara att börja leta efter en vaktmästare för några extranycklar har jag ju inte. Men efter mycket letade tillsammans med Malin så får jag veta att jag ska ringa till en Tor-björn. Ungefär så här lät det:

Jag: Hej, skulle du kunna hjälpa mig att knippsa upp ett skåp? Jag har råkat låsa in mina nycklar.
T-B: Hmm.. jo..., men vem är "Hej"?
Jag: Jag är Agnes (säger jag som om han kände mig sen innan xD)
T-B: Okej.. jag är där om cirka fem minuter...

Ja, så var det fixat :D

Sen var det ju då meningen att jag och Malin skulle ställa oss på skolgården igen men ist gick vi in och pratade med våra klasskompisar. Och sen satte jag min nere i skolan källare kan man säga och drack kaffe och lyssnade på några duktiga killar som spelade gitarr, mys stämningen var på topp!

Sist men inte minst så gick jag och Sara till Burger King för att sen gå hem till henne för att kolla lite film och sova.

/ Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0