I'm sorry I can't be perfect - Simple plan

Varför alla dessa krav? Kraven jag har på mig själv... Hur jag än gör går ändå allting fel. Det är alltid någon som såras trots att jag hela tiden försöker att aldrig trampa någon på tårna. Det blir inte bättre av att jag aldrig blir nöjd med vad jag gör. Bara det jag gör fel fastnar. Mamma, pappa och de andra två som bor med oss +släkt verkar tro att jag är nått form utav snille. Jag orkar inte med den lögnen länge till. VArför duger det aldrig med att vara en medelmåtta? En lärare sa en gång till mig att jag var det och det var en utav de värsta förolämpningar jag någonsin fått. vArför? Jo, för att min mamma i hela mitt livförsökt intala mig att jag är och kommer att bli sensationell. Att jag kommer att kunna uppfylla all de drömmar hon haft. HUr ska man kunna lyckas med det om man inte ens klarar av att tycka om sig själv?


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0