Blodprov

Hej.

Var i skolan idag, en ganska kort da måste jag säga ^^ Jag gick 8 till 1. Men sen var det möte vid två så jag var kvar tills tre ungefär men det räknas fortfarande som tidigt.

Sen gick jag för att ta blodprov och där gick allt bra. Men när jag skulle där ifrån var jag tvungen att sätta mig ner, blev jätte snurrig. Usch det var inte kul. brukar inte bli så. Kroppen ville liksom inte fungera, har varit lite slak sen dess men det blir nog bra. Man tycker att jag borde ha varit med om detta innan, jag har liksom tagir blodprov regelbundet sen jag var 12 :/

Aja, nu tänkte jag försöka få tag på Sara och sen ska jag plugga en del...

Vi höres
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0