Beroende?

hehe jag sa för ca 1 timme och 40 minuter sen att jag skulle lägga mig. Det blev inte så. Sitter fortfarande uppe.....

Det är för att jag har ett svårt beroende av respons eller vad man nu ska kalla det, det är upp till er. Jo jag sitter inne på diverse olika chatter och när jag väl har publicerat/skrivit något så måste jag vänta och se om jag får något svar. Det är samma sak här på bloggen, jag sitter och väntar på kommentarer. Men vem är det jag lurar, det kommer ju inga svar och kommentarer. Så då sitter jag bara uppe ännu längre och väntar.

Aja det är iaf det jag gör om kvällarna. Väntar på att någon ska svara mig. Sorgligt juu!

Men nu, god natt på riktigt
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0