torsdagen den 4 december 2008

Nu har jag suttit i några timmar och skrivit på mitt religionsarbete. Tror att jag kommer kunna skicka det i morgon förmiddag, det känns som jag har fått med allt nu coh ska bara läsa igenom och rätta lite grejer. Grymt skönt.

Idag har det varit en ganska skön dag utan några jobbiga lektioner, såna dagar behövs ibland.

Men nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska lägga mig. Jag måste varva ner lite för jag har precis lyssnat på massa ABBA låtar xD Fråga mig inte varför! :P



God natt
Agnes


Kommentarer
Postat av: Kyssar

Har ni någongång sökt en blogg som inte handlar om personens vardag endast? och misslyckats?



Mode/vardags bloggare våld.tar hela internet



Den här bloggen växer iallafall för varje dag som går.

Ibland blir det vardag. Men för det mesta RÅ HUMOR, sjuka åsikter, tankar och funderingar som de flesta inte ens vågat tänka.



Låt mig pressentera, http://KYSSAR.BLOGGAGRATIS.SE

2008-12-04 @ 23:56:23
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0