torsdagen den 11 december 2008

Hej på er.

Nu har denna veckans plugg gjorts klart och jag ska börja jobba lite med PA och sånt som jag har i rest. Sen är det ju lite som ska göras till nästa vecka. Men det känns ganska fint faktiskt.

Idag hade vi matte C prov. Gick väl sådär. Det kändes inte så värst positivt men det brukar det inte göra så det är svårt att säga hur det verkligen gick.

Efter matten var det "Staden och framtiden" lektion med eget arbete. Eftersom ingen gjorde något så gick vi iväg ett gäng för att fika ist. Det slutade med att vi delade lite på oss för att några vill ha mat och några ville bara fika. Jag, Anton, Cilla och Malin gick och tog oss en fika tillsammans. Cilla och Malin gick efter ett tag och efter ytterligare några minuter kom Gustav och tag sig en bulle. Mysigt var det iaf ^^ Jag tror att vi satt där i cirka 2 timmar.

Nu är jag hemma som sagt och ska äta lite spenatsoppa och plugga :)

Kram
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0