The ghost of you - MCR

Lyssnar jag på just nu. Jag minns första gången jag hörde den. Jag hade just läst ut den sista Harry Potter boken och såg på minnesvideor på youtube. Fortfarande kopplar jag ihop denna låt med personen videon handlade om. Vissa låtar är sådana. Jag har en hel del som jag kopplar till Harry Potter och som jag nog alltid kommer att göra. Jag tänker inte skriva vem jag tänker på just nu eftersom min vän Kristin inte är riktigt klar (trots att hon är på sista striden nu) och jag vill inte spoila henne. Men jag kan säga att det är ett utav de dödsfall som gjorde allra ondast.




And all the things that you never ever told me
And all the smiles that are ever gonna haunt me
Never coming home
Never coming home
Could I...
Should I?
And all the wounds that are ever gonna scar me
For all the ghosts that are never gonna...
 


"The ghost of his last laugh still etched upon his face"

Kommentarer
Postat av: Krisse

haha ja jag är (fortfarande) på sista striden xD harry har precis kollat i minnessållet på snapes minnen och ska nu ut i förbjudna skogen eheheheh ska läsa ut den imorgon jag lovar!

2009-01-03 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0