sista dagen på året :/

Jag är rädd! idag är den sista dagen på året och jag vill inte att klockan ska slå tolv. Vad kommer att hända under nästa år egentligen. Det är året jag fyller 19, slutar gymnasiet och förmodligen kommer flytta hemmifrån. Det känns som allt blir så himla stort under nästa år. Jag är rädd.

Jag tröstar mig med att jag får tillbringa kvällen med Hanna och Sara. Så det blir nog bra. Hade tänkt att festa lite mn jag får se. Jag har migrän nu och har precis stoppat i mig en massa tabletter så det kanske är bästa att hålla sig helt nykter. Jag har lärt mig genom erfarenhet att cellgifter och sprit inte funkar så fint ihop xD

Men iaf, Gott nytt år på er och hoppas att ni kommer att ha en super fin kväll :) 

Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0