seegt

Jag är nu hemma hos mamma igen. Lyssnar på Pinks nya skiva och väntar på att Agnes ska komma hit. Mamma åkte upp på stan med syrran och hann innan dess beordra mig och Johan att göra mat. Jag orkar inte laga eller äta spagetti och köttfärssås xS Damn.

Hursomhelst diggar jag verkligen Pinks nya skiva den har en hel del godingar. Dessutom måste jag berömma mig själv för hur mycket jag har bloggat idag. Måste nästan vara personligt rekord.Det blir lätt så när man inte har något att göra. Jag längtar nästan tills att skolan ska börja igen så att jag får lite att göra.




Where does everybody go when they go?
The go so fast I don't think they know
We hate so fast
And we love too slow
London, I think we got a problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0