Redigerande

Ja, det är just det jag håller på med nu. Jag började igår med att läsa igenom delarna jag och Hanna har skrivit fram tills nu för att skriva kommenatrer om sådant som bör ändras. Det är det som är bra med att vara två, man hittar alltid olika fel. Jag har en del som jag vill fixa till så jag kommer nog att spendera de kommande timmarna genom att göra det.

Idag mådde jag inte bra  när jag vaknade och eftersom vi bara hade en lektion så stannade jag hemma och tog igen mig. Jag fattar inte hur jag kan vara sjuk jämt. Hursomhelst vaknade jag till då jag fick avin som bekräftade att min dvd hade kommit så jag släpade mig upp och drog till Ica för att hämta ut den. Den är underbar! :D I looove it!

Igår pratade jag med min syster i flera timmar. Vi är likare än vad jag tidigare trott och på senare tid har jag börjat känna att jag verkligen kan prata med henne. Det känns bra att hon litar på mig för jag litar på henne. Mamma sa alltid när vi var små och bråkade att vi skulle bli kompisar senare i livet. Jag antar att vi är där nu ^^



Här är en fin låt med Skillet som jag vill tipsa om. Yours to hold. De har en del godingar ;P






// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0