Lucianatt på filmstaden.
















Idag släpptes biljetterna till Lucianatten på Filmstadens biografer. För första året i rad ska jag dit :) Självklart tillsammans med Sara ^^ och så ska Hanna och Kristin med också. Trevligt hoppas jag att det kommer att bli men eftersom jag inte varit iväg på det förrut så vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Någon som varit på jippot förr??
För er som inte vet så handlar det om att man hänger inne på biografen hela natten och kollar på tre stycken smygpremierer. Inte så dyrt var det heller, 220 kronor per person. Sara hade sagt innan att det gick på 500 och det kändes lite väl mycket men glatt överraskad blev jag.

Så om ni ska på Lucia Movie Night i Örebro så kanske vi ses :D

Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Krisse

weho :D kul skare bli!

2008-12-02 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0