Juldagen

Hej hopp.

Igår firade jag ju som de flesta jul. Det blev till att flänga runt och besöka diverse delar utav familjen. Jag fick en massa pengar och lite småsaker. Höjdpunkten kom dock då min lillasyster öppnade sin present. Hon ska få gå på Coldplay med mig och mina kompisar. Coldplay är hennes absoluta favoritband så hon höll på att kissa ner sig.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Jag var ute och övningskörde med Johan och så passade vi på att handla lite till mamma för de två ska ha nån liten fest här ikväll. På grund utav detta plockade jag även de bådas ögonbryn ^^

Imorgon ska jag ut på krogen med min kompis som jag bara träffar varje sommar då jag jobbar i stadsparken. Det ska bli kul iaf eftersom vi inte har setts sedan i somras.

Annars bli nog resten utav lovet ganska lugnt skulle jag tro. Det är skönast så.

Ha det fint

kramar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0