iTunes på shuffle ;P

Okej, jag tror inte att jag har gjort detta på denna blogg än. Så, jag stter mitt iTunes på shuffle och sedan skriver jag vad jag tycker om varje låt som kommer upp, låt oss säga, de första femton låtarna... Sounds nice? Na det kan bli rätt läskigt eftersom det finns lite allt möjligt skräp här ;P

1 Monsoon - Tokio Hotel: Okej, jag tror inte att jag behöver förklara ^^ Det är inte för intet jag vill att denna låt spelas på min begravning. Tidlös kärlek <333
2 Schrei - Tokio Hotel: Dear lord ^^ Min dator har samma musiksmak som jag... Fortfarande har jag svårt att sitta still till den här låten :D
3 Wo sind eure hände - Tokio Hotel: Jag lovar att jag har annan musik ^^ x) Jag måste säga att denna har samma effekt som den föregående :D
4 Misery Buisness - Paramore: Kan inte sitta still till den här heller x) Texten är egentligen inte så mycket för världen men jag bryr mig inte. Den är ändå asbra
5 Marble house - The knife: Väldigt speciell men jag gillar den
6 Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes of - Panic! at the disco: Kul titel på en udda men skön låt ^^
7 Monsun & koete Grizzly remix - Tokio Hotel: Den är så fantastisk att den till och med finns på japanska ^^ Samma underbara låt med ett annoslunda beat. I like it :D
8 Don't panic - Coldplay: Mjuk och fin. Jag gillar den :) Lite extra pepp blir man ju självklart också då man tänker på i sommar.
9 My skin - Nathalie Merchanst: Den som Agnes använde till sin film x) Jag kom i kontakt med den genom en minnes video på youtube från sista HP-boken. otroligt fin.
10 Geigen meine willen - Tokio Hotel: En utav de låtar som faktiskt aldrig går oberörd förbi. Handlar om barns smärta då föräldrarna skiljer sig. Namnet betyder mot min vilja
11 Max 500 - Kent: Jocke Berg är en poet. Kent skapar musik som jag tycker är helt olik all annan jag hört. Jag gillar det.
12 All the things she said - Tatu: Jag och Jennifer diggade Tatu i sexan och jag gillar fortfarande vissa låtar. Dock finner jag hela konceptet hemskt. Att övertala två unga tjejer att låtsas vara lesbiska för att kunna attrahera en större publik och mjölka så mycket pengar som möjligt.
13 Leave out all the rest - Linkin Park: Ännu en låt som jag fann i en video då jag just läst ut HP. Vacker.
14 Enjoy the silence - Depache mode: Väldigt speciell men riktigt bra
15 Teenagers - My chemical romance: Kul och bra ^^ Underhållande text och bra drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0