Isolerad

Inte konstigt att jag inte får något plugg gjort på vardagarna. Jag sitter ju för fan minst 1.5 timmar på bussen varje dag. Hatar det! Jag skulle ge allt för en lägenhet i stan (om jag hade de pengar som krävdes). Det skulle vara sååå skönt att ha det nära till skolan och vänner. Det känns som jag missar en massa umgänge på fritiden och det gör nästan ont i mig när jag tänker på det. Jag kommer aldrig att uppleva dom här åren på gymnasiet igen och jag kan inte gå på fester och annat kul för att sista bussen går 22.30. Nu märker jag även att jag tappar en del kontakter från olika håll :/ Damn. Inte kul.

Hur har ni det? Nära till ert sociala liv eller?

Ensam och isolerad
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0