How did we get here? I used to know you so well

Det är ett citat från låten Decode utav Paramore. Det är även titeln på kapitlet jag skriver just nu. För de som har missat det så skriver jag och Hanna en bok som projektarbete. Det är lite pirrigt att det snart ska vara klart och att vi faktiskt har kommit så långt. Jag hoppas att slutresultatet blir bra.


Imorgon är det matteprov... hm, bäst att tänka på något annat för en stund ^^ Som tillexempel att jag har   naturtrogna papperskopior utav  utav bröderna Kaulitz, ehm jag tänker INTE hänga upp dem på väggen. Vad folk änsäger ;P

Nä, nu ska jag skriva lite mer på boken innan jag vid fyra ska sticka iväg till Ica och hämta min nya tröja som har kommit då (:D) Jag har velat ha den länge men skjutit på det. Jag kunde liksom inte motstå längre x) Jag är ju bara mänsklig. Är den snygg på kanske jag tar en bild. ;P



// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

skit vilken TH samling du börjar få.. men jag kommer att stoppa dig om du lägger för mycket pengar. Vem ska annars lägga ut till mig när inte jag har några?? ;P

2008-12-03 @ 20:09:18
URL: http://livsoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0