God morgon :)

Sitter hemma och skriver på ett religionsarbete, eller jag ska precis börja. Tänkte passa på någon timme innan jag ska gå till bussen för att ta mig till skolan. Idag har vi en ganska konstig dag. Eller alla torsdagar är konstiga. Vi börjar inte förrän klockan halv ett och har lektionstid till fem. Men så brukar vi aldrig gå ända till fem, för vår lärare har basket klockan fyra eller nått. :/ Jag blir lite störd på att vi inte får vår lektionstid utan ska sluta en timme tidigare varje vecka..

Aja, nu ska jag skriva lite, ta en frukt, sminka mig och sen gå till bussen :P

Puss
Agnes


Ps. SNÖ! Äntligen lite snö och inte bara massa regn ^^ Tack vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0