Färdiga

Jag kan inte tro det, vi har skrivit klart. Nu är den kreativa processen i att skriva en bok klar.... Jag är lycklig och ledsen på samma gång. Jag har varit asförkyld och febrig hela dagen och är förvånad över hur jag och den lika sjuka Hanna lyckades ta oss igenom hela dagen.


Jag började med tandläkaren, sedan köpte jag julklappar, sedan missade jag och Hanna hela mattelektionen på grund utav vår dryga mattelärare som sket i att berätta om salbytet. Sedan hade jag staden och framtiden där bara den ena läraren var knappt närvarande och vi var 4 pers i klassrummet mesta delen utav rtiden. Jag och Hanna blev intevjuade av NA och fotograferade trots vår oform. Sedan blev det hem till mig med en godispåse och massor med apelsinjuice för att hålla oss levande då vi spenderade fem timmar till att fixa klart boken. Jag är stolt över mig själv!



God natt


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0